επαφής και αλληλεπίδρασης με το brand (social media κ.α.).
Στόχος του 8ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ E-BUSINESS & SOCIAL MEDIA WORLD ήταν να κοιτάξει πέρα από τις άψογες εμφανισιακά και λειτουργικά ιστοσελίδες, να εστιάσει στην omni-channel διαδραστική εμπειρία των χρηστών, ανεξάρτητα από το κανάλι ή τη συσκευή αλλά και στο προσωπικό engagement, εκεί που το cross-channel κάνει τη διαφορά! Τα στελέχη της εταιρείας Marketing & διοργάνωσης επιστημονικών συνεδρίων και εκδηλώσεων AIDA, συμμετείχαν την επιτυχημένη διοργάνωση του 8ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ E-BUSINESS & SOCIAL MEDIA WORLD ανταλλάσσοντας ιδέες και προτάσεις για την εξέλιξη των υπηρεσιών της. Comments are closed.
|
Νέα
April 2023
|