AIDA we focus on YOU !
  • Προφίλ
    • Η Εταιρεία
    • Όραμα - Αποστολή - Φιλοσοφία
    • Ανθρώπινο Δυναμικό
    • AIDA - Open Action Τeam
  • Υπηρεσίες
    • Οργάνωση Συνεδρίων - Εκδηλώσεων
    • Virtual & Hybrid Διοργανώσεις
    • Επικοινωνία - Δημοσιότητα
    • Σεμινάρια
    • Συμβουλευτικές Υπηρεσίες
    • Virtual Marketing Department
  • Εμπειρία
    • Συνέδρια & Εκδηλώσεις
  • Πελάτες
  • Νέα
  • Επικοινωνία

Smart Marketing for yourself & your business 

17/12/2012

 
Picture



Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθη στη Θεσσαλονίκη, στις 12/12/2012, στο συνεδριακό κέντρο του ΝΟΕSIS η εκδήλωση της ΕΕΔΕ – Τμήμα Μακεδονίας και των Ινστιτούτων της, που είχε ως θέμα το SMART MARKETING. Την εκδήλωση παρακολούθησαν πάνω από 150 στελέχη επιχειρήσεων, manager, επαγγελματίες και φοιτητές, στόχος της δε, όπως ανέφερε η Πρόεδρος της Ομάδας Διοίκησης του Τμήματος Μακεδονίας του ΕΙΜ κ. Μαρία Διαλυνά, ήταν «να διερευνήσει επιτυχημένες συμπεριφορές, επιχειρησιακές και προσωπικές που να μπορούν να αποτελέσουν παράδειγμα προς μίμηση και ευκαιρία για ανάπτυξη, εν μέσω οικονομικής κρίσης».
Στην εισαγωγική της ομιλία η κ. Κωνσταντία Παπαποστόλου, Διευθύντρια του Τομέα Καταστημάτων Βορ. Ελλάδος της EUROBANK αναφέρθηκε ότι η ανθρωπότητα είναι γεμάτη από παρόμοια παραδείγματα κρίσεων αλλά και έξυπνων κινήσεων που απέφεραν βιωσιμότητα και ανάπτυξη στις επιχειρήσεις εκείνες που ανέπτυξαν ευελιξία και γενναιότητα.  «Μέσα λοιπόν», συνέχισε η κ. Παπαποστόλου, «σε μία Ευρώπη που ακόμη διαμορφώνεται, θα πρέπει να κινηθεί και μια άλλη Ελλάδα. Μια Ελλάδα, που αλλάζοντας νοοτροπίες και συμπεριφορές, παραμερίζοντας αγκυλώσεις και συμπλέγματα, θα επιθυμεί - απαλλαγμένη από ιδεοληψίες -  να ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ» δίνοντας έτσι το στίγμα ότι «μέλλον της χώρας μας είναι στα χέρια μας, τώρα παρά ποτέ!»

Στη συνέχεια η κ. Ελένη Αμπατζίδου, η οποία είναι Αντιπρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος της BLENDER SKG COMMUNICATIONS SA, αναφέρθηκε στο τι είναι το smart marketing, ποια είναι τα χαρακτηριστικά του και πως μπορεί κάποιος να το πετύχει. «Για ένα σωστά δομημένο marketing plan, απαιτείται ακρίβεια στο επιθυμητό αποτέλεσμα, ποσοτικοποίηση στόχων, εφικτότητα, ρεαλιστικότητα και χρονοδιάγραμμα δράσης», επεσήμανε η κ. Αμπατζίδου, αναφερομένη σε παραδείγματα έξυπνων κινήσεων από την επιχειρηματική κοινότητα.

Η κ. Λίλα Τζίμα, Χημικός – Κοσμετολόγος της ΤΖΙΜΑ COSMETICS τόνισε ότι η επιχειρηματική ανάπτυξη απαιτεί εκτός από καλό όνομα, εγρήγορση, γνώσεις, εμπειρία, σωστή μεθοδολογία και ανταγωνιστική στρατηγική και αναφέρθηκε ότι πολλές φορές η κρίση μπορεί να είναι σύμμαχος σε υγιείς επιχειρηματικές κινήσεις.

Ο κ. Γιώργος Σκέμπερης, Πρόεδρος της ΑΕ ΣΚΕΜΠΕΡΗΣ Βιομηχανία Πλαστικών, μίλησε για το οutsourcing ως εργαλείο των ΜΜΕ για την επέκταση τους στο εξωτερικό, ορίζοντας το outsourcing ως την ανάθεση των υπηρεσιών και των εργασιών μιας επιχείρησης σε εξωτερικό συνεργάτη, που μπορεί να είναι είτε μία εταιρία που εξειδικεύεται σε ένα τομέα είτε κάποιος ιδιώτης καθώς και τα πεδία εφαρμογής του, τόνισε δε ότι «επειδή το σημερινό περιβάλλον επιβάλει νέους δρόμους και επειδή η ελληνική επιχείρηση πρέπει να γίνει περισσότερο εξωστρεφής, το outsourcing αποτελεί μία καλή πρακτική λύση, με μειωμένο κόστος».

H δημοσιογράφος και δημιουργός του kabusiness.gr κ. Ραλλιώ Λεπίδου, αναφέρθηκε στα αποτελέσματα έρευνας που διεξήγαγε, με θέμα: Επενδυτικές ευκαιρίες εν μέσω κρίσης – χαμένες ευκαιρίες και προοπτικές του μέλλοντος, τα οποία έδειξαν καταφανώς ότι ο επιχειρηματικός χάρτης στη χώρα μας έχει αλλάξει πολύ και ότι η κρίση έχει διαβρώσει όλους τους κλάδους της ελληνικής οικονομίας, αφήνοντας απ΄ έξω τις εξαγωγές, τα new media και το e-business, που θα πρωταγωνιστήσουν τα επόμενα χρόνια.

Ο κ. Γρηγόρης Τέκος, Πρόεδρος της Βιομηχανίας Κουφωμάτων SYNCO A.E., πρότεινε, μέσα από την επιτυχημένη επιχειρηματική του πορεία,  ότι οι μέρες μας απαιτούν ενέργειες αντί μέτρα για την καταστολή της αρνητικής επιχειρηματικής ψυχολογίας, αναφερόμενος σε όσα εκείνος ως επιχειρηματίας έχει πράξει, ενάντια στο γεγονός ότι ο κλάδος στον οποίο ανήκει είναι σε εκείνους που έχουν πληγεί περισσότερο από την κρίση και αυτά είναι νέες επαφές και συνεργασίες, καινοτόμες ενέργειες, επιθετική πολιτική, εξωστρέφεια και smart marketing.

Τέλος, ο κ. Σωτήρης Καραγιάννης, Εμπορικός Διευθυντής Βορείου Ελλάδος της SPACE HELLAS Α.Ε. αναφέρθηκε στα πλεονεκτήματα που δημιουργεί το «περιβάλλον» ενός «κινητού Γραφείου» ή ενός Γραφείου από κινητό, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα διεθνούς έρευνας, σύμφωνα με τα οποία το 75% αυτών που αξιοποιούν το mobile office, χρησιμοποιούν άλλους χώρους (σπίτι, café, κλπ.) για την ολοκλήρωση της καθημερινής τους εργασίας, με αποτέλεσμα τη δραστική μείωση λειτουργικών δαπανών και ότι επίσης δεν υπάρχει καμία αναστάτωση σχετικά με το πώς οι μεμονωμένοι «εργάτες της γνώσης» (knowledge worker) εφαρμόζουν τις διαδικασίες της γνώσης για την υποστήριξη, ημέρα με την ημέρα,  των δραστηριοτήτων τους στην εργασία και στην εκμάθηση καλών πρακτικών.

Η εκδήλωση έκλεισε με ερωτήσεις και συζήτηση.
Χορηγός της εκδήλωσης ήταν η Τράπεζα EUROBANK και υποστηρικτή το Noesis, χορηγοί επικοινωνίας το kabusiness.gr, περιοδικό Manager,  και χορηγός online επικοινωνίας η A.I.D.A. Marketing and Business Development.

Δείτε φωτογραφίες από την εκδήλωση






Comments are closed.

    Νέα

    December 2022
    November 2022
    October 2022
    September 2022
    July 2022
    June 2022
    November 2021
    September 2021
    March 2021
    January 2021
    September 2020
    July 2020
    May 2020
    March 2020
    December 2019
    November 2019
    September 2019
    April 2019
    April 2018
    December 2017
    October 2017
    January 2017
    November 2016
    July 2016
    March 2016
    June 2015
    May 2015
    April 2015
    March 2015
    December 2014
    November 2014
    October 2014
    September 2014
    August 2014
    July 2014
    June 2014
    May 2014
    April 2014
    March 2014
    February 2014
    January 2014
    December 2013
    November 2013
    October 2013
    July 2013
    June 2013
    May 2013
    April 2013
    March 2013
    February 2013
    January 2013
    December 2012
    November 2012
    October 2012
    July 2012
    June 2012
    May 2012
    March 2012
    February 2012
    December 2011
    October 2011
    September 2011
    July 2011
    June 2011
    April 2011
    March 2011
    February 2011
    December 2010
    November 2010
    October 2010
    September 2010
    June 2010
    May 2010
    April 2010
    July 2009
    June 2009

    RSS Feed

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

#AIDAteam

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Προφίλ 

Η Εταιρεία 
Όραμα - Αποστολή-Φιλοσοφία
Ανθρώπινο Δυναμικό 
AIDA-Open Action Team 

Υπηρεσίες 

Οργάνωση Συνεδρίων & Εκδηλώσεων
Επικοινωνία & Δημοσιότητα
Σεμινάρια
Virtual Marketing Department

Πελάτες 

Οι Πελάτες μας 

Νέα

Επικοινωνία 


Copyright © 2022 AIDA 
Επίσημα Στοιχεία
Όροι Χρήσης & Προσωπικά Δεδεδομένα
  • Προφίλ
    • Η Εταιρεία
    • Όραμα - Αποστολή - Φιλοσοφία
    • Ανθρώπινο Δυναμικό
    • AIDA - Open Action Τeam
  • Υπηρεσίες
    • Οργάνωση Συνεδρίων - Εκδηλώσεων
    • Virtual & Hybrid Διοργανώσεις
    • Επικοινωνία - Δημοσιότητα
    • Σεμινάρια
    • Συμβουλευτικές Υπηρεσίες
    • Virtual Marketing Department
  • Εμπειρία
    • Συνέδρια & Εκδηλώσεις
  • Πελάτες
  • Νέα
  • Επικοινωνία